Gairebé un centenar de professionals de la Fisioteràpia i de les Ciències de l’Esport han assistit durant aquest cap de setmana a realitzar alguna de les activitats de formació de postgrau que s’han desenvolupat a les instal·lacions de l’EUSES de Salt. Repartits entre els diferents cursos que s’impartien: el “Màster de readaptació esportiva”, el curs de “tractament conservador i amb punció seca del dolor miofascial”, el curs de “reprogramació de la faixa abdominal aplicat a la fisioteràpia” i el curs d’ “abordatge fisioterapèutic de les disfuncions de l’ATM i la seva relació amb la columna cervical”, els assistents han pogut gaudir de les explicacions que han ofert els docents de cada una de les formacions.
Seguint la línia d’excel·lència acadèmica que precisa tota formació de postgrau, tant en el Màster de readaptació esportiva com en els diferents cursos de formació continuada de fisioteràpia els assistents varen poder gaudir de les explicacions de professors de referència en les seves especialitats. Diversos d’aquests docents ja han confirmat la seva participació en el Màster de Raonament Clínic en fisioteràpia neuromusculesquelètica que està previst que es realitzi el proper curs 2019-20.
Els inscrits a les diverses formacions varen desenvolupar les tècniques de treball distribuïts en els diferents espais destinats a tal efecte, cosa que va tornar a evidenciar l’alta capacitat logística de la que disposa l’EUSES possibilitant el fet de poder dur a terme múltiples activitats de manera simultània.
Cal recordar que els cursos de formació contínua també estan oberts als alumnes de 4t de Grau, cosa que els hi permet iniciar la seva ampliació curricular abans inclús de finalitzar els estudis de Grau i els dóna opció a començar a establir contactes amb fisioterapeutes en actiu que els hi poden servir com a porta d’entrada al mon laboral.
Amb vista al mes de febrer l’Escola ja es prepara per a una doble cita formativa amb la realització del segon dels quatre seminaris en els que es distribueix el curs de tractament conservador i amb punció seca del dolor miofascial i amb la 8a edició del curs d’embenats neuromusculars (kinesiotaping).