L’Escola Universitària de la Salut i l’Esport ha celebrat a l’Auditori de Girona l’acte de Graduació dels graus en Fisioteràpia i en Ciències de l’Actvitat Física i de l’Esport. De la promoció 2013-2017, la cinquena d’EUSES, han sortit 178 nous graduats en Fisioteràpia i 82 en CAFE.
L’acte, que ha omplert l’Auditori, ha estat presidit per l’alcalde de Salt, Jordi Viñas; per la delegada del Rector per als Centres Adscrits, Dra. Josefina Patiño; el director acadèmic d’EUSES, Rafel Magrinyà; el director del Grau en Fisioteràpia, Dr. Mariano Gacto; i el director del Grau en Ciències de l’Activitat Física i l’Esport, Adrià Martín.
El director de l’edició de Girona de El Punt Avui, Jordi Grau, ha presentat un acte que ha comptat amb l’acompanyament de la música de la pianista Maria Canyigueral. Després dels discursos dels directors d’EUSES Dr. Mariano Gacto, Adrià Martín i Rafel Magrinyà i de la Dra. Josefina Patiño s’ha procedit al lliurament de diplomes als nous graduats.
Chloé Barozzi i Elena Roca, en representació dels alumnes de la cinquena promoció del Grau en Fisioteràpia, i Carla Surina, en representació dels graduats en CAFE, han adreçat unes paraules als assistents abans que els nous graduats i el professorat rebessin les plaques i les orles de les seves respectives promocions.
L’acte ha finalitzat amb la intervenció de l’alcalde de Salt, Jordi Viñas i amb el cant de l’himne universitari, Gaudeamus Igitur.