La Jornada Anual d’EUSES Alumni arribarà enguany a la seva onzena edició i tindrà com a protagonista a la Dra. Milos Mallol, exprofessora de la casa i integrant del departament de preparació física de la primera plantilla del FC Barcelona. La jornada, que està programada per al proper 17 de novembre, canviarà el format respecte les anteriors i s’emmarcarà dins l’assignatura de 4t curs de CAFE Teoria de l’Entrenament 3. Tot i això, aquesta Masterclass, que tindrà lloc a l’Aula Magna del Campus de Salt entre les 11.30 i les 13.15 hores, està oberta a tothom i les inscripcions (gratuïtes però amb les places limitades) ja es poden realitzar en aquest enllaç.
Milos Mallol es, a més, Doctora en Ciències de l’Activitat Física i de l’Esport; Llicenciada en CAFE i en Ciències de la Comunicació; Màster en investigació en Ciències de l’Activitat Física i l’Esport; i Fisiòloga de l’Exercici. La temàtica que desenvoluparà la ponent el proper dia 17 es titula: “El control de la càrrega interna en l’esport d’alt rendiment”.
A banda de la conferència, que serà l’eix central de la Jornada, la directora d’EUSES Alumni Sílvia Roche presentarà als estudiants de 4t curs l’associació d’exalumnes graduats de l’Escola Universitària de la Salut i l’Esport i farà èmfasi en els principals actius d’Alumni, com son la borsa de treball, el pla d’avantatges, el Talent Day i una llarga sèrie d’iniciatives dissenyades perquè els graduats de l’EUSES trobin les màximes facilitats per inserir-se en el mercat laboral i també per ampliar els seus coneixements amb descomptes en formació continuada.
Durant la Jornada també hi haurà el reconeixement als millors expedients de la promoció 2019/2023 del Grau en CAFE del Campus de Salt, Marc Rafel Seguí Levy; del Grau en Fisioteràpia del Campus de Salt, Lison Clémentine Claire Balois i de Bellvitge, Tizia Eca Jeanne Barcet, així com del millor expedient de la promoció 2022/23 del Màster en Readaptació a l’Activitat Física i la Competició Esportiva, Josu Quintana Guijalvo.