Gairebé una cinquantena de fisioterapeutes han assistit durant aquest cap de setmana a realitzar una de les tres activitats de formació de postgrau que s’han desenvolupat, de manera simultània, a les instal·lacions de l’EUSES de Salt.
Distribuïdes entre els diferents cursos que s’impartien, les persones assistents han pogut gaudir de les explicacions que han ofert els professors de cada una de les formacions.
D’una banda, el Sr. Xavier Sala, docent acreditat de Seminarios Travell&Simon©, va dirigir el segon dels quatre seminaris previstos de la vuitena edició del curs de tractament conservador i amb punció seca del dolor miofascial, què està previst que complementi el total dels seus continguts durant els mesos d’abril i maig.
D’altra banda, el Dr. Rafel Donat, professor del grau de Fisioteràpia a EUSES, va impartir un curs d’actualització en les afeccions més prevalents del genoll i el maluc. El curs va tenir un alt nivell d’especialització i va rebre unànimes crítiques positives per part de les persones assistents fins el punt que, atenent a les peticions dels presents, el Departament de Formació Continuada d’EUSES, ja ha iniciat converses amb el Dr. Donat amb la intenció de desenvolupar i ampliar aquests tipus de continguts en una propera edició durant el 2022-23.
Per últim, el fisioterapeuta i osteòpata Xavier Hugas va ser l’encarregat d’iniciar la segona edició del curs de tècniques d’energia muscular per a pelvis, columna vertebral i tòrax, segons el model de Mitchell. Aquest curs, a l’igual que el ja citat de dolor miofascial, també té previst perllongar-se durant els propers mesos d’abril i maig.
Cal recordar que durant el mes d’abril també està prevista la realització del curs de Maneig de les lesions inguinals en l’esport, que impartiran els Drs. Kristian Thorborg i Ernest Esteve, les inscripcions del qual ja estan obertes.
Per a qualsevol informació relacionada amb aquest curs de lesions inguinal en el món de l’esport o amb qualsevol aspecte relacionat amb la formació de postgrau, us podeu adreçar al director de formació continuada d’EUSES, el professor Pere Iglesias (piglesias@euses.cat).