Coincidint amb la Jornada de Portes Obertes que va tenir lloc el passat 18 de febrer, més d’una cinquantena de fisioterapeutes varen assistir a realitzar formació contínua a les instal·lacions de l’EUSES de Salt, repartits entre els diferents cursos que s’impartien: la segona edició del curs de tractament de manera conservadora i amb punció seca del dolor miofascial, la primera del d’ecografia múscul-esquelètica per a fisioterapeutes i la setena edició del curs d’embenats neuromusculars.
Els inscrits a les diverses formacions varen desenvolupar les tècniques de treball pertinents distribuïts en els diferents espais destinats a tal efecte, cosa que va tornar a evidenciar l’alta capacitat logística de la que disposa l’EUSES possibilitant el fet de poder dur a terme múltiples activitats de manera simultània.
D’altra banda, i com va sent habitual els caps de setmana en els que l’Escola obre les seves portes per realitzar activitats formatives, la jornada va permetre ser un punt de trobada de professionals en actiu, fomentant així ser un nexe d’unió dels fisioterapeutes i també de retrobament dels membres d’EUSES Alumni graduats en promocions anteriors.
La diversitat de les temàtiques de les formacions implica que el col·lectiu retrobat tingui unes característiques molt heterogènies i que comporti la confluència de professionals que treballen en diferents camps i en entitats molt dispars de la província de Girona i de les comarques de Barcelona i Lleida més properes.
Per últim, i no per això menys important, també cal recordar que els cursos de Formació Contínua estan oberts als alumnes de 4t de Grau, cosa que els hi permet iniciar la seva ampliació curricular i, element molt destacable, establir contactes que els hi poden servir com a porta d’entrada al mon laboral.
L’Escola ja es prepara per a la doble cita formativa que tindrà lloc els dies 18 i 19 de març i els 8 i 9 d’abril, en els que s’iniciaran la quarta edició del curs de tractament de les lesions d’espatlla i debutarà la formació d’embenats funcionals.