Professor d’EUSES – centre adscrit a la UdG. Va realitzar el Doctorat en Atenció Primària a la Universitat Internacional de Catalunya (2008), és llicenciat en Educació Física INEFC de Barcelona [Universitat de Barcelona (2000)], diplomat en Fisioteràpia [Universitat Internacional de Catalunya (2003)] i diplomat en Podologia [Fundació Universitària del Bages (FUB), adscrit a la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) (2011)].
Ha realitzat diversos postgraus: Postgrau en Formació del Professorat Universitari. Espai Europeu d’Educació Superior (EEES) [Universitat Internacional de Catalunya. (2010)], Exercici Terapèutic Cognoscitiu, Formació Perfetti [Universitat Internacional de Catalunya (2003)], Postgrau en Tècnica Ortopèdica [Universitat Internacional de Catalunya (2006)].
Ha desenvolupat la seva tasca professional com a director de l’àrea de salut del Centre de Podologia Avançada PODOCAD des de l’any 2004 fins a l’actualitat i com a preparador físic en el centre internacional de tecnificació de tennis Acadèmia Sánchez-Casal (1998-2000).
Ha realitzat una estada de recerca postdoctoral a la University of Queensland.
Les seves publicacions principals es resumeixen a continuació:
Articles
Llibres