El Grau en Ciències de l’Activitat Física i de l’Esport de l’Escola Universitària de la Salut i l’Esport (EUSES-UdG) t’aporta una formació teòrica i pràctica d’alt nivell, relacionada amb els principals àmbits professionals de l’esport: la docència, l’alt rendiment, la salut i la gestió esportiva. Però, a més, al Campus de Salt tens molts motius per escollir el Grau en CAFE, els vols conèixer?:
- Qualitat docent. Comptaràs amb un professorat de primer nivell, qualificat, la majoria Doctorats, i en actiu professionalment. D’aquesta manera, obtindràs una formació completa i actualitzada. Cal destacar a professionals de la talla de: Dani Romero, preparador físic de la tenista Carla Suárez (Rànquing 9 ATP); Jesús Escosa, Secretari tècnic CEB Marc Gasol i Preparador físic d’esportistes d’alt rendiment; Adrià Martín, Director del Grau en CAFE d’EUSES-UdG i membre de la junta directiva de l’Associació Espanyola d’Investigació Social Aplicada a l’Esport (AEISAD), entre molts altres. A més, obtindràs una formació a la teva mida, doncs més de la meitat de les classes són en grups reduïts i tindràs a la teva disposició un seguiment i assessorament individualitzat per resoldre els teus dubtes acadèmics o d’orientació professional.
- Pràctiques a reconeguts centres de salut i esport. Tindràs l’oportunitat d’entrar en contacte amb la realitat de la professió, a través de les pràctiques acadèmiques als centres més destacats de l’àmbit professional de l’esport: des d’entitats esportives com el CAR de Sant Cugat fins a institucions públiques, passant per empreses, centres de salut i organitzacions sense ànim de lucre. Aquest pràcticum, el podràs realitzar a Girona, Barcelona i a les Illes Balears. Cal assenyalar que un de cada quatre estudiants continuen treballant al mateix centre on van fer les pràctiques.
- La metodologia d’aprenentatge basada en el ‘learning by doing’. A EUSES-UdG, la Universitat de la Salut i l’Esport, s’implementa aquest innovador mètode d’aprenentatge, treballant a partir de casos pràctics. Alguns exemples d’aquest curs acadèmic: el projecte Crea Xarxa que pretén millorar la qualitat de vida de les persones amb discapacitat, a través de l’activitat física i l’esport; el projecte assistencial d’EUSES-UdG, encapçalat per Eloi Arias, amb l’objectiu d’evitar els riscos de patir una cardiopatia en pacients que potencialment la poden desenvolupar; el PEHC (Physical Education Health and Children), consistent en el mesurament de diferents variables per avaluar la competència motriu en infants de 8 anys, entre molts altres.
- Internacionalització. EUSES-UdG vol oferir-te més i millors oportunitats laborals. Per això, progressivament, s’introdueix l’anglès a les assignatures d’aquest Grau. També cal destacar el gran nombre d’intercanvis internacionals amb universitats d’Europa, els Estats Units i Austràlia, a través dels programes de mobilitat ERASMUS o SICUE.
- Recerca. Una altra de les característiques d’aquest jove centre universitari és el seu perfil investigador. En aquest sentit, cal destacar el PHAS-Research, un grup de recerca reconegut per la Universitat de Girona, fundat fa cinc anys. A més, freqüentment, el professorat d’EUSES publica estudis i projectes relacionats amb les darreres tendències de l’àmbit de la salut i l’esport.
- Instal·lacions modernes i homologades per a la pràctica esportiva. Al Campus de Salt podràs estudiar amb plenes garanties el Grau en CAFE. En aquest entorn universitari, comptaràs amb unes immillorables instal·lacions de 4.895 m2, on podràs practicar tot tipus d’esports. A més, tindràs a la teva disposició totes les comoditats i serveis necessaris. També podràs utilitzar el Complex Esportiu de Salt, que inclou el pavelló municipal d’esports, el camp de futbol, la pista polivalent, la sala de gimnàstica, la piscina i les sales de judo, fitness i d’activitats dirigides. Però això no és tot, perquè també podràs utilitzar les instal·lacions del Club de Tenis de Salt, la pista d’atletisme del GEiEG i el servei d’esports de la Universitat de Girona.
Si vols dedicar-te professionalment a l’àmbit de l’esport; estudia el Grau en CAFE a EUSES-UdG, la Universitat de la Salut i l’Esport.