En el marc de l’assignatura de Disseny, intervenció i avaluació en l’Educació Física i l’Esport de 2n curs de CAFE que imparteix el director del Grau, Adrià Martín, es realitzen diferents xerrades a càrrec d’empreses esportives amb l’objectiu d’apropar la realitat de la gestió i l’emprenedoria a les aules.
La primera xerrada ha anat a càrrec de l’empresa Tradeinn, amb seu a Celrà. A la primera part de la presentació, Pere Lladó, responsable de comunicació i d’esdeveniments de Tradeinn, va presentar les principals característiques de l’empresa i la perspectiva de creixement. A la segona part de la presentació, l’Oriol Vila, responsable de patrocini i d’esdeveniments esportius de Tradeinn i ex-estudiant del Grau en Ciències de l’Activitat Física i de l’Esport a l’EUSES, va parlar sobre l’organització de la Tradeinn International Triathlon 140.6INN des de la perspectiva del màrqueting esportiu.
Tradeinn és una ecommerce especialitzada amb la venda i distribució de material esportiu. Els productes es distribueixen en 16 portals diferents, en funció de cada pràctica esportiva, i compta amb milions de clients d’arreu del món. Actualment té més d’1,3 milions d’articles a la venda de milers de marques esportives diferents.