Màster en Ciència i Tecnologia en Futbol | Campus de Salt - Girona
UDG

Campus de Salt

UDG UDG

Campus de Salt

Màster en Ciència i Tecnologia en Futbol

Presentació

EUSES col·labora en les àrees de salut i esport en el màster en Ciència i Tecnologia en Futbol desenvolupat a l’Escola de Noves Tecnologies Interactives (ENTI), centre adscrit a la Universitat de Barcelona (UB), que va ser creada per contribuir al creixement i la consolidació del cluster dels videojocs i Serious Games que s’està estenent per Barcelona i altres ciutats de Catalunya. En l’actualitat, amb una experiència contrastada en els àmbits acadèmics i professionals, ENTI ha dissenyat el Master of Science and Technology in Football, desenvolupat conjuntament amb la Universitat de Barcelona i el Barça Innovation Hub.

Aquest programa únic integra dues fonts de coneixement:

  • Fonaments esportius: provinents de Futbol Club Barcelona, ​​club que va ser pioner en un mètode de joc associatiu i de combinació.
  • Fonaments científics: inspirats en el Centre per a l’Estudi Ecològic de Percepció i Acció (CESPA, Universitat de Connecticut), el bressol de la Física Ecològica.

Tots els continguts portaran als nostres estudiants a un ENFOCAMENT INNOVADOR PER A L’ESTUDI I LA COMPRENSIÓ DEL FUTBOL I DELS ESPORTS D’EQUIP EN GENERAL.

Els estudiants d’aquest màster aprofundiran en les preguntes fonamentals de recerca per estimular el progrés en diferents àrees de coneixement:

  • Les ciències complexes per a l’estudi de el futbol: CIÈNCIA
  • Les tecnologies més adequades per mesurar processos en el futbol: TECNOLOGIA
  • La ontologia i epistemologia de el joc per aplicar descobriments científics i tecnològics d’avantguarda en el joc real: FUTBOL

A partir d’un coneixement profund del futbol, ​​els estudiants d’aquest Màster realitzaran una investigació (mitjançant l’ús d’eines tecnològiques) per aplicar nous coneixements a les millores d’entrenament, en els sistemes d’avaluació del seu equip i dels seus rivals.

Descarrega’t tota la informació

 

  • Organitzador:

 

  • Partner:

 

  • Col·laboradors en Esport i Salut:

 

 

  • Col·laborador en Comportament Humà:

Objectius i Competències

L’objectiu fonamental del “Màster oficial en Ciència i Tecnologia en Futbol” és formar professionals que adquireixin els coneixements, les habilitats i les competències necessàries per al desenvolupament de totes les activitats pròpies de la física ecològica aplicada al rendiment esportiu i la innovació tecnològica en el futbol.

El programa de la titulació pretén formar professionals especialitzats, amb preparació científica i capacitació àmplia perquè puguin descriure, identificar, tractar i desenvolupar tots els programes propis vinculats a la modelització matemàtica, programació computacional per a l’aplicació tecnològica en l’esport i el seu estudi teòric i pràctic.

Competències

Bàsiques i generals

  • Posseir i comprendre coneixements que aportin una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i/o aplicació d’idees, sovint en un context d’investigació.
  • Que els estudiants sàpiguen integrar coneixements adquirits i la seva capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seva àrea d’estudi.
  • Que els estudiants siguin capaços d’integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d’una informació que, sent incompleta o limitada, inclogui reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l’aplicació dels seus coneixements i judicis.
  • Que els estudiants sàpiguen comunicar les seves conclusions -i els coneixements i raons últimes que les sustenten- a públics especialitzats i no especialitzats d’una manera clara i sense ambigüitats.
  • Que els estudiants tinguin les habilitats d’aprenentatge que els permetin continuar estudiant d’una manera que haurà de ser en gran manera autodirigida o autònoma.
  • Treballar de forma autònoma amb responsabilitat i iniciativa.
  • Treballar en equip de forma col·laborativa i responsabilitat compartida.

Transversals

  • Que els estudiants siguin capaços de predir i controlar l’evolució de situacions complexes mitjançant el desenvolupament de noves i innovadores metodologies de treball adaptades a l’àmbit.
  • Desenvolupar l’autonomia suficient per participar en projectes d’investigació i col·laboracions científiques o tecnològiques dins el seu àmbit temàtic, en contextos interdisciplinaris i, si escau, amb una alta component de transferència de coneixement.

Específiques

  • Dominar els factors de rendiment individuals i col·lectius del futbol i valorar-los integrant la perspectiva de la física ecològica.
  • Desenvolupar models d’entrenament amb continguts tàctics, tècnics i físics basats en l’enfoc ecològic i les necessitats plantejades per l’evolució de l’esport incorporant innovacions tecnològiques en el seu assoliment.
  • Planificar els conceptes clau de diferents tipus d’intervenció sobre sistemes no lineals per a ser aplicats davant sèries de dades obtingudes del comportament humà existent en el futbol.
  • Identificar de manera òptima les dades extretes de tecnologies complexes de la informació per millorar el rendiment esportiu i la prevenció de lesions en el futbol.
  • Realitzar informes estadístics i models predictius relacionats amb el rendiment i la prevenció de lesions.
  • Aplicar els coneixements sobre estadística i noves tecnologies a les ciències del comportament humà en situacions de gran complexitat.
  • Detectar i valorar necessitats tecnològiques existents en un entorn futbolístic (acadèmia de formació, club, equip …) arran d’anàlisis complexes efectuats sobre el rendiment d’un equip o d’un jugador.
  • Plantejar i desenvolupar el disseny necessari de tecnologia per a la resolució de problemes propis de el joc tenint en compte la concepció ecològica de el futbol.
  • Formular els aspectes clau a treballar per a la modulació del comportament del jugador i la millora del seu rendiment observant els postulats de la física i la psicologia ecològica.
  • Realitzar un guió original d’un treball amb contingut experimental del màster, realitzar el treball en base al guió, presentar-lo i defensar-lo davant d’un tribunal expert en la temàtica.

A qui va dirigit

  • Esportistes
  • Readaptadors
  • Preparadors físics
  • Analistes
  • Investigadors
  • Periodistes
  • Fisioterapeutes
  • Informàtics
  • Professionals de VR
  • Enginyers
  • Físics
  • Matemàtics
  • Biòlegs
  • Estadístics

Requisits d'admissió

Les titulacions oficials d’accés comprenen els següents graduats / es:

  • Enginyeria informàtica
  • Enginyeria informàtica i ciències i tecnologies de la telecomunicació
  • Informàtica i serveis
  • Enginyeria multimèdia
  • Continguts Digitals Interactius
  • Medicina
  • Ciències biomèdiques
  • Ciències de l’Activitat Física i de l’Esport
  • Fisioteràpia
  • Psicologia
  • Física
  • Estadística aplicada
  • Matemàtica computacional i analítica de dades

I titulacions afins.

 

També cal el lliurament de documentació consistent i acreditativa de:

  • Nivell universitari d’estudis. Certificat/expedient acadèmic previ.
  • CV
  • Carta de motivació.
  • Entrevista amb el director del programa.
  • Acreditació del nivell B2 d’anglès.

A més, i d’acord amb el que estableix l’article 16 de Reial Decret 1393/2007, de 29 d’octubre, per accedir als màsters universitaris oficials, s’ha de tenir un dels títols següents:

  • Títol universitari oficial espanyol.
  • Títol expedit per una institució d’educació superior de l’EEES que faculti en el país d’expedició per accedir als ensenyaments de màster oficial.
  • Títol aliè a l’EEES. En aquest cas, serà necessària o bé l’homologació a un títol universitari oficial espanyol o bé la comprovació prèvia (sense homologació) de la Universitat de Barcelona que aquests estudis corresponen a una formació equivalent als títols universitaris oficials espanyols i que faculten en el país que expedeix el títol per accedir a estudis de màster oficial. L’acceptació en un màster oficial no implica en cap cas l’homologació del títol previ ni el seu reconeixement a altres efectes que el de cursar un ensenyament de màster.

Programa

Pla d’estudis

NOM TIPUS SEMESTRE ACÀDEMIC Nº de CRÈDITS
CRÈDITS OBLIGATÒRIS: Coneixement i esport
Percepció i acció en l’esport OB Primer/Primer 6
Sistemes complexos i futbol: OB Primer/Primer 9
Disseny i metodologia en ciències del comportament per esports d’equip OB Primer/Primer 9
Estadístiques de ciències del comportament en esports d’equip OB Primer/Primer 6
CRÈDITS OPCIONALS
Tecnologia e iniciativa empresarial
Disseny i desenvolupament d’entorns virtuals i interactius OPT Primer/Primer 6
Big data, intel·ligència artificial i tecnologia en el futbol OPT Primer/Segon 6
Rendiment esportiu
Metodologia d’entrenament en esports d’equip OPT Primer/Primer 6
Prevenció de lesions i la tornada a el joc en el futbol OPT Primer/Segon 6
PRÀCTIQUES EXTERNES SUPERVISADES
Pràctiques externes supervisades PR Primer/Segon 6
TREBALL FINAL DE MÀSTER
Treball final de màster OB Primer/Segon 12

 

Assignatures

Percepció i acció en l’esport: s’introduiran fonaments teòrics per estudiar comportaments dinàmics per l’estudi del joc de el futbol basat en l’estil de joc del FCB i inspirat en els principis de la psicologia ecològica.

Sistemes complexos i futbol: aquesta assignatura és una introducció a models matemàtics de dinàmica no lineal per estudiar el comportament de sistemes complexos com els que es troben en els esports d’equip, és a dir, el futbol.

Disseny i metodologia en ciències del comportament per esports d’equip: el mètode d’investigació científica es presentarà com la via per la qual s’ha fet tradicionalment la investigació sobre futbol. També s’introduirà l’exploració d’enfocaments científics alternatius per al cas dels esports d’equip, proporcionant exemples d’avantguarda pioners en el FCB.

Estadístiques de ciències del comportament en esports d’equip: aquesta assignatura té com a objectiu proporcionar una introducció a les estadístiques bàsiques necessàries per realitzar investigacions en esports. Al llarg del temari es posarà èmfasi tant en els conceptes estadístics fonamentals com en les habilitats pràctiques d’anàlisi de dades.

Disseny i desenvolupament d’entorns virtuals i interactius: els mètodes i coneixements sobre gamificació, així com sobre el desenvolupament d’entorns de realitat virtual i augmentada, es presentaran com a solucions tecnològiques per a diferents camps dins de la indústria de el futbol.

Big data, intel·ligència artificial i tecnologia en el futbol: l’objectiu principal d’aquest curs és proporcionar als estudiants habilitats per administrar diversos gèneres de dades esportives (dades d’esdeveniments, dades de seguiment, dades de càrrega interna i externa, etc.) entenent les millors eines per analitzar conjunts de dades utilitzant tècniques analítiques predictives adequades per a esports.

Metodologia d’entrenament en esports d’equip: en aquesta assignatura, els estudiants adquiriran les habilitats necessàries per planificar i programar entrenaments per preparar la competició. Basat en les pràctiques innovadores del FCB, aquesta matèria ajudarà als estudiants a obtenir una àmplia gamma de tècniques úniques per a millorar les metodologies d’entrenament en futbol.

Prevenció de lesions i la tornada a el joc en el futbol: aquesta assignatura té com a objectiu proporcionar una àmplia gamma de coneixements sobre com abordar la prevenció de lesions i el retorn al joc en el futbol. Una introducció als factors clau en aquestes àrees estimularà la innovació en ciència, tecnologia i metodologies de capacitació.

Pràctiques externes supervisades: les organitzacions de les indústries de l’esport, la ciència i la tecnologia oferiran la possibilitat d’aplicar els coneixements adquirits durant el programa de màster en els seus entorns de treball. Això oferirà als estudiants la participació en projectes professionals i la seva execució.

Tesi de màster: Aquest projecte requereix que els estudiants integrin diverses habilitats científiques i/o tecnològiques per demostrar que el seu nivell d’excel·lència s’ha adquirit a través de les diferents àrees d’escriptura, defensa i difusió de la recerca i/o la creació de noves idees.

Metodologia

La metodologia docent del màster està marcada per la seva modalitat “semipresencial”, però matisada per la característica de la mateixa d’oferir totes les activitats presencials físicament el mateix centre. Aquest fet influeix en les activitats tutelades i autònomes.

A cada matèria s’especifica, en funció dels resultats d’aprenentatge, les metodologies susceptibles de ser utilitzades per al procés d’ensenyament-aprenentatge d’entre les següents:

  • Classes magistrals: A les classes magistrals s’exposen els continguts de l’assignatura de forma oral per part d’un professor o professora sense la participació activa de l’alumnat.
  • Col·loquis: Els col·loquis consisteixen en activitats d’intercanvi d’opinions entre l’alumnat sota la direcció de professorat.
  • Conferències: Exposició pública sobre un tema de caràcter científic, tècnic o cultural a càrrec d’una persona experta.
  • Aprenentatge basat en problemes: S’utilitza l’aprenentatge basat en problemes com a mètode de promoure l’aprenentatge a partir de problemes seleccionats de la vida real. Cal que cada alumne identifiqui i analitzi el problema, formuli interrogants per convertir-los en objectius d’aprenentatge, busqui informació per donar-li resposta i interaccioni, socialitzant així aquest coneixement. Aquest tipus de metodologia permet adquirir coneixements conceptuals i desenvolupar habilitats i actituds de manera que es converteix en una estratègia especialment interessant per assolir competències.
  • Elaboració de projectes: Metodologia d’ensenyament actiu que promou l’aprenentatge a partir de la realització d’un projecte: idea, disseny, planificació, desenvolupament i avaluació del projecte.
  • Treball escrit: Activitat consistent en la presentació d’un document escrit.
  • Pràctiques: Permeten aplicar i configurar, en l’àmbit pràctic, la teoria d’un àmbit de coneixement en un context concret.

Pel que fa a la feina tutoritzada i autònoma el màster preveu la utilització de l’aprenentatge basat en problemes, elaboració de projectes, treballs escrits i pràctiques; totes les metodologies iniciades a l’aula d’ENTI-UB.Les eines TIC, fòrums de discussió, blocs, i eines de col·laboració per al curs i pàgines de grups, desenvolupades en l’apartat 7. Recursos materials i serveis, es posen al servei dels estudiants per finalitzar amb èxit les diferents activitats formatives.
Les tutories permeten el contacte directe entre l’estudiant i el professor. Solen ser individuals encara que també es poden plantejar col·lectives per a un petit grup d’estudiants. Tenen diverses funcions: resolució de dubtes relatius a tasques concretes, correcció de concepcions equivocades, estratègies d’èxit per al procés d’aprenentatge i aspectes organitzatius del màster. A més, en les tutories col·lectives, el professor, pot orientar i moderar la participació ensenyant tàctiques de treball i motivant a l’alumnat.

Les tutories poden ser síncrones o asíncrones. La manera síncrona pot ser presencial de forma física (acudint a la sala de professors o a l’aula) o virtual (xat, telèfon, videoconferència…). La manera asíncrona es pot implementar usant eines TIC com el correu electrònic, pàgines de grups i/o fòrums de discussió amb la condició que el professor garanteixi una resposta en un termini raonable determinat.
Unes tutories específiques són les que es duen a terme en el Treball Fi de Màster. En elles el tutor assessora l’estudiant en tots els aspectes relatius a l’TFM, fa un seguiment de la planificació establerta i valora els diferents elements que cal lliurar.

Idioma

El màster s’imparteix totalment en anglès. Requisit: B2 English Level.

Sistema d'avaluació

A cada matèria s’especifica, en funció dels resultats d’aprenentatge, els instruments susceptibles de ser utilitzats per al procés d’avaluació d’entre els següents:

  • Proves escrites: examen, qüestionaris (d’elecció entre diferents respostes, de distinció veritable/fals, d’aparellament…), proves objectives (respostes simples, completar la frase…), proves d’assaig, mapes conceptuals i similars, activitats d’aplicació, estudi de casos, resolució de problemes…
  • Proves orals: entrevistes o exàmens, posades en comú, exposicions…
  • Treballs realitzats per l’estudiant: memòries, dossiers, projectes, carpeta d’aprenentatge…

En totes les assignatures del màster l’avaluació es realitzarà de manera presencial i l’ús de les TIC es preveu només per a activitats secundàries de valoració del seguiment. La defensa de l’TFM també serà davant de tribunal constituït a aquest efecte en ENTI-UB.

Normativa:

http://www.ub.edu/acad/noracad/avaluacio.pdf

 

Lloc de realització

ENTI: Carrer de Baldiri Reixac, 7, 08028 Barcelona

I, puntualment, instal·lacions esportives de l’FC Barcelona

Titulació

Màster oficial ofert per la Universitat de Barcelona*

*El Màster dóna accés directe per inscriure’s en Programes Internacionals de Doctorat

Professorat

DIRECTORS

  • Dr. Daniel Romero. Entrenador de Força i Condicionament del Futbol Club Barcelona; Professor de EUSES (Escola Universitària de Salut i Esport, Universitat de Girona).
  • Dr. Maurici Abraham López Felip. Consultor de recerca doctoral en el F.C. Barcelona; Investigador en el Centre d’Estudis Ecològics de la Percepció i l’Acció (CESPA – Universitat de Connecticut).

Professors internacionals i col·laboradors de recerca

  • Dr. James Dixon. Professor de doctorat en el Departament de Ciències Psicològiques de la Universitat de Connecticut i Director de CESPA.
  • Dr. Till Frank. Professor associat del Departament de Ciència Psicològica i Física de la Universitat de Connecticut.
  • Dr. Steven Harrison. Professor assistent de doctorat en el Departament de Kinesiología de la Universitat de Connecticut.
  • Dr. Adam W. Kiefer. Professor assistent del Departament d’Exercici i Ciència de l’Esport de la Universitat de North Caroline en Chapel Hill.
  • Dr. Tehran Davis. Professor assistent del Departament de Psicologia de la Universitat de Cincinnati.
  • Dr. Ferran Vidal-Codina. Investigador doctoral del Departament de Aero/Astro, Institut Tecnològic de Massachusetts.
  • Dr. Vish Unnithan. Professor doctorat de fisiologia de l’exercici pediàtric, Universitat de l’Oest d’Escòcia.
  • Dr. James Vaughan. Director de Recerca de Desenvolupament de AIK Solna, Estocolm.
  • Dr. Lucca Pappalardo. Doctor en Ciències de la Informació del Departament d’Informàtica del Consell Nacional de Recerca d’Itàlia (CNR).
  • Dr. Javier Martín Buldú. Investigador principal del Laboratori de Xarxes Biològiques del Centre de Tecnologia Biomèdica.

Professors locals i col·laboradors de recerca

  • Dr. Eduard Alentorn. Cirurgià ortopèdic de l’Hospital Quirón salut de Barcelona; Investigador de la Fundació García Cugat.
  • Dr. Martí Casals. Professor de doctorat en la Llicenciatura de Ciències de l’Esport d’EUSES. Estadístic i bio estadístic de l’esport en la Facultat de Medicina i en la Facultat de Ciències de la Salut i del Benestar de la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya.
  • Dr. Josep Maria Padullés. Professor associat de l’Institut Nacional d’Educació Física de Catalunya (INEFC) de la Universitat de Barcelona; Fundador del Chronojump Boscosystem®.
  • Dr. Alexander Latinjak. Professor de la Universitat de Suffolk; Professor d’EUSES (Escola Universitària de Salut i Esports, Universitat de Girona).
  • Dr. David Blanco. Investigador del Grup de Recerca en Bioestadística i Bioinformàtica, Universitat Politècnica de Catalunya.
  • Dr. Oliver Gonzalo. Entrenador de joc i força del Sevilla FC; Professor de la Universitat Sant Jordi (Saragossa, Espanya).
  • Dr. Xavier Gil. Químic i científic de biomaterials. Rector de la Universitat Internacional de Catalunya (Barcelona).
  • Dr. Joan Llobera. Investigador doctoral en la intersecció de la realitat virtual i les ciències cognitives. Investigador com a post-doctorat en el laboratori de Mel Slater (Universitat de Barcelona) i professor en ENTI-UB.
  • Dr. Isidro Navarro. Doctor arquitecte, professor associat de l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de Barcelona ETSAB, UPC. Investigador en Noves Tecnologies de Visualització.

Durada, calendari i horari

Durada

El màster té una durada d’1 any.

Calendari Acadèmic

Cada curs ENTI-UB publicarà calendari acadèmic que incorporarà l’inici de classes al setembre, el període d’avaluació del primer semestre a finals de gener i/o principis de febrer, el període d’inici de classes del segon semestre a inicis de febrer, el període d’avaluació del segon semestre al juny tenint en compte que serà possible avaluar el TFM en període de juliol i/o setembre.

Horaris de classe

Es preveu que l’horari de les classes sigui aproximadament 2 caps de setmana a el mes:

  • Divendres: de 16 a 21 hores.
  • Dissabte: de 9 a 14 hores i de 16 a 21 hores.
  • Diumenges: de 9 a 14 hores.

 

Preu i finançament

El preu són 12.000 euros.

Preinscripció i matrícula

La preinscripció es realitza (entre gener i setembre com a màxim) contactant amb ENTI-UB (https://enti.cat/) al correu electrònic masters@enti.cat o bé al telèfon 93 323 36 64 i requereix la documentació que s’indica en l’apartat de requisits d’admissió.

Un cop validada la documentació i realitzada l’entrevista es decideix si s’accepta la candidatura i si escau, es realitza la matrícula.

Criteris de selecció

Pel que fa als requisits d’admissió i criteris de selecció, dir que cap dels graus tindrà preferència d’accés. Així mateix, es tindrà en compte la nota mitjana de l’expedient acadèmic, el currículum i el grau acreditat de coneixement d’anglès per sobre del nivell B2. En aquest sentit:

  • Nota mitjana: 60%. Nota sobre 10.
  • Currículum: 30%. Nota sobre 10. 2 punts per segons títols de grau afins; 2 punts per màsters afins. 2 punts per cada any de treball en l’àmbit la tecnologia i en coneixement en el món de l’esport però especialment en el futbol fins a un màxim de 6 punts i 2 punts per formacions complementàries afins.
  • Nivell d’anglès: 10% a partir de l’acreditació superior al nivell B2., 7 si s’acredita el C1 i 10 si s’acredita el C2.

En cas que el graduat no provingui de les titulacions abans esmentades, però sí afins al màster, la comissió d’admissió vetllarà perquè el candidat disposi del perfil competencial requerit per accedir al màster.

Procediment de resolució

La comissió de coordinació del màster emetrà la resolució durant els primers 10 dies de juliol i es notificarà personalment a cada estudiant per correu electrònic a part de publicar-se al tauler d’anuncis d’ENTI-UB i a la pàgina web. Les persones afectades que ho desitgin podran presentar una reclamació o una sol·licitud de revisió de la resolució en el termini de 10 dies hàbils a comptar a partir de la publicació de la resolució.

Previsió de matricula

Entre juliol i setembre.

Serveis

ENTI – centre adscrit a la UB ofereix diversos serveis als seus alumnes: Intranet docent ENTI, accés a les biblioteques de la UB, accés a diverses activitats formatives de lleure gestionades per diferents serveis de la UB, ENTI Alumni i pràctiques a empreses i institucions.

Avantatges i capacitats

  • Màster oficial ofert per la Universitat de Barcelona *
  • Ambient professional relacionat amb el futbol (classes impartides tant a la universitat com en les instal·lacions de FC.Barcelona).
  • Conferències impartides per experts en ciència, tecnologia i futbol de diferents àrees professionals.
  • Contingut innovador de la fusió de dues àrees de coneixement (científic i professional).
  • Formació acadèmica per a la creació de noves oportunitats i productes dins de la indústria del futbol.
  • Capacitat científica per a ser aplicada en totes les àrees professionals de la indústria del futbol.
  • Comprensió específica del futbol a les àrees tècnica, tàctica i de condicionament.
  • Aplicació dels fonaments de la psicologia ecològica per a la comprensió del joc de futbol.
  • Interpretació de big data en l’esport.
  • Requisit: B2 English Level. El màster s’imparteix totalment en anglès.

*El Màster dóna accés directe per inscriure’s en Programes Internacionals de Doctorat

FITXA TÈCNICA Nom de l'estudi | Màster en Ciència i Tecnologia en Futbol
Branques de coneixement | Ciències socials i jurídiques
Enginyeria i arquitectura

Durada | 1 any
ECTS | 60 / 180 hores presencials
Títol a què dona dret | Màster oficial ofert per la Universitat de Barcelona
Idioma | Anglès
Vols més informació?

INFORMACIÓ BÀSICA SOBRE PROTECCIÓ DE DADES
Responsable ESCOLA SALUT I ESPORT, S.L. +info
Finalitats
  • Gestió de les peticions realitzades a través del web.
  • Elaboracions de perfils i enviament de comunicacions informatives. +info
Drets Accedir, rectificar, suprimir i oposar-se, així com altres drets, com s’explica en la “Informació Addicional”. +info
Informació
Addicional
Pot consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades en el revers d’aquesta clàusula. +info
Vols més informació?

INFORMACIÓ BÀSICA SOBRE PROTECCIÓ DE DADES
Responsable ESCOLA SALUT I ESPORT, S.L. +info
Finalitats
  • Gestió de les peticions realitzades a través del web.
  • Elaboracions de perfils i enviament de comunicacions informatives. +info
Drets Accedir, rectificar, suprimir i oposar-se, així com altres drets, com s’explica en la “Informació Addicional”. +info
Informació
Addicional
Pot consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades en el revers d’aquesta clàusula. +info
ELS NOSTRES CAMPUS
Fes un recorregut a través dels nostres Campus,
amb la millor formació especialitzada i continuada en la salut i l'esport.
EUSES
Campus de Salt
Carrer Francesc Macià, 65. 17190 Salt (Girona)
T. 972 405 130 - F. 972 400 781
info@euses.cat
© 2020 ® Euses Escola Universitària de la Salut i l´Esport. Centre adscrit a la Universitat de Girona i a la Universitat Rovira i Virgili